sâmbătă, 18 decembrie 2010

DREAMS

A fost o dată un bărbat care din păcate, într-o zi a ridicat paharul: Paharul este arma, glonţul este alcoolul. Toată lumea ştia de ce l-a nimerit pe el, de ce l-a durut, de ce s-a distrus iubirea şi de ce au divorţat. Pe bune, iubirea s-a transformat în ură. Părinţii mei s-au iubit şi dupaia au divorţat. Nopţi întregi stăteam treaz şi mă întrebam la cine să rămân. Aveam 10 ani. Şi după lacrimi şi discuţii inutile m-am decis. Am plecat, chiar am părăsit-o pe mama. Am lăsat-o cu durere. Nici până în ziua de azi nu pot să cred. Un an de zile nu am văzut-o pe mama şi nu am să îmi iert greşeala asta. Am stat la tata. Au fost şi zile frumoase dar şi mult alcool. Foarte târziu mi-am dat seama că el este bolnav şi nu vroiam să plec de la el. E timpul să spun adevărul. Să rup lanţurile şi să mă salvez. E ca şi cum mi-aş băga cuţitul în inimă dar astăzi simt speranţa că încă mai există dragoste adevărată.


©David

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu