sâmbătă, 26 februarie 2011

Dacă tu crezi că te urăesc, crezi prost. Ura este un sentiment şi tu nu meriţi sentimente.

Din păcate noi ne ocupăm prea mult cu ceea ce deja este în spatele nostru. Cu trecutul nostru. Tot ce s-a terminat nu putem să schimbăm sau să aducem înapoi. Niciodată. Şi asta ne pică foarte greu pentru că nu putem să dăm drumul lucrurilor. Regretăm multe chestii pentru că nu am facut multe cum ar trebuii. Nu putem să uităm şi nici să schimbăm. S-a terminat. S-a întâmplat şi niciodată nu poate să înceapă de la început. Doare când încă ne ţinem de ceva din trecutul nostru pentru că ştim prea bine că s-a terminat şi niciodată nu vine înapoi. Şi chiar dacă vine înapoi nu o să fie ca la început. Totul trece sau se schimbă aşa de repede. Un prieten pe care l-ai avut poate ca dintr-un moment în altu să fie cel mai mare duşman al tău. Asta înseamnă că prietenia aparţine de trecut. Relaţia care ieri ai avut-o, zilele în care tu ai fost fericit, mai fericit ca niciodată, pot să se spargă exact ca un balon de săpun şi atunci totul s-a terminat. Din prietenie poate să devină iubire dar din iubire niciodată prietenie. Eu mi-aş dorii să am mai mult timp să mă pregătesc înainte ca ceva ce am construit mult timp se prăbuşeşte. Poate aşa ar fi mai uşor să uit. Poate aşa aş putea să realizez că trebuie să dau drumul lucrurilor... pentru că s-a terminat!

©David

Un comentariu: