sâmbătă, 26 februarie 2011

Nu este posibil să evit să scriu despre tine când scriu despre mine.

Eu nu sunt mai bun ca toţi ceilalţi. Nu am nimic special cu ce să ies în evidenţă. Nu mi-am rupt niciodată nimic... doar un singul lucru dar nu mă crede nimeni. De ani de zile am tot aceaş freză doar că vara am părul mai blond şi iarna sunt brunet. Vroiam să devin Chirurg dar a venit şi ziua în care nu am mai putut să vâd sânge şi răni deschise. M-am născut iarna şi prima zăpadă este pentru mine ca şi cum pentru alţii ar fi razele soarelui vara. Îmi place la ţară la nebunie şi iubesc să stau singur în ploaie. Îmi place să îmi simt pielea udă şi iarba sub mine. Eu nu măsor plaja după suprafaţă sau viaţa după timp. Eu număr nisipul şi trăiesc fiecare bătaie de inimă. Iubesc noaptea şi vara iubesc doar marea. A scrie este pur şi simplu existenţa mea, balsam pentru sufletul meu şi bandaj pentru rănile care încă sângerează. Când joc Tenis îmi sclipesc ochii şi apa e ca a doua casă pentru mine. Culoarea mea preferată este roşu şi cel mai mult îmi place să mănânc Oeuf Mimosa. Mama spune mereu că aş putea să supravieţuiesc doar cu Macaroane şi sos de ciuperci şi cu sos de ciuperci şi Macaroane. Eu mănânc Hamburgarii cu furculiţa şi cuţitul îl ţin în mâna stângă. Cireşe, fructe de pădure şi struguri sunt fructele mele preferate. Ardei, roşii fierte şi spanac nici să nu văd în faţa mea şi eu găsesc fiecare bucăţică de ceapă în mâncare... şi o arunc, bineînţeles. Urăsc animele de casă şi îmi este frică de fac pe mine când vâd un paianjen. Animalele trebuie lăsate în libertate. Am şi eu doi câini, nu sunt de acord să ţinem câini dar mama vrea să fie casa păzită. Cartea mea preferată este „Micul prinţ” de aia e mereu lângă patul meu printre celelte cărţi pe care le citesc. Pe toate paginile aproape sunt pete de Cacao şi unele pagini sunt îndoite. Câteodată e plin de praf pe carte pentru că mereu citesc alte cărţi dar niciodată nu o pun înapoi pe raft. Nu pot să dorm doar pe burtă şi ceasu îmi sună o oră mai devreme ca să mă pot bucura că pot să mai dorm puţin. Îmi place muzica făcută calumea nu la PC. Cel mai mult îmi place să aud chitara şi pianul. Am o chitară dar e plină de praf, sub pat. Dacă nu sunt foarte sigur de un lucru renunţ imediat şi Voinţa mea dispare în nori. Câteodată sunt foarte ciudat. Când picioarele mele sunt prea reci le încălzesc cu feonul. Mereu vorbesc când mă spăl de dinţi. Urăsc ceaiu şi mereu comand cafea chiar dacă în momentul ăla prefer Cacao. Niciodată nu scriu cu creionu. Pot să schimb roţile cu stânga dar nu pot să parchez cu spatele. Şi trebuie să recunosc că mereu uit lucrui importante. Peste tot în cameră sunt lipite bileţele şi sunt sigur că dacă corpul meu nu era normal şi trebuia să îmi pun singur mâinile şi picioarele unde trebuie atunci ieşeam din casa doar cu un picior sau doar o mână sau aş uita să respir. Dar e okay. M-aş speria de mine dacă aş schimba asta vreodată. Nu am filme preferate. Sunt prea multe. Cel mai mult îmi place să joc Remi sau Monopoly pentru că la jocurile aştea câştig cu siguranţă. Urăsc florile. Sufletul meu este negru. Arde în întuneric şi nu mă deschid nimănui. Nu am încredere în nimeni. Eu nu găsesc cuvinte pentru poveşti între flăcări şi vreau ca nimeni să nu mă cunoască. Eu nu vorbesc despre sentimente, pentru aşa ceva nu am voce şi nu îmi pasă dacă cineva înţelege sau nu ce scriu eu pe blog. Şi... îmi este frică. Câteodată de tot, câteodată de nimic. Îmi place să fiu singur şi sunt foarte puţine persoane care mă ating în aşa fel încât să îmi fie dor de ele. Câteodată aş vrea să fiu Peter Pan. Poate din cauza aventurilor sau poate pentru că aş putea să zbor. Şi încă ceva... Urăsc când şosetele mele sund ude. Eu sunt un visător. Şi cine eşti tu?


©David

4 comentarii:

  1. Te pricepi. ^^ si imi place mult partea de la mijloc. Imi place tot de fapt, dar aia cel mai mult. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place enorm .
    Tot . Bravoooo !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum scrii . Ocolosesti adevarurile murdare , dureroase ... si totusi naturaletea ramane . Nu e nimic ajustat, plastifiat , hiperbolizat .

    RăspundețiȘtergere