sâmbătă, 26 februarie 2011

Oamenii nu se schimbă niciodată

Câteodată ne dorim ca o persoană să se schimbe. Sau cel puţin, sperăm, să vadă ea că trebuie să se schimbă că dacă nu, nu va mai merge mai departe. Dar câteodată nu vrem noi să ne recunoaştem greşelile penru că credem că noi nu avem nici o vină dar defapt noi singuri suntem de vină. Noi vrem ca alte persoane să se schimbe dar noi nici nu ne gândim măcar că noi ar trebuii să ne schimbăm. Ştiu că este greu să ne recunoaştem greşelile dar de multe ori trebuie să greşim ca să vedem ce este important pentru noi. Trebuie să greşim ca să ne dăm seama că nu vrem să pierdem acea persoană şi că nu o să mai facem acea greşeală niciodată! Dar frica este de multe ori prea mare. Câteodată îmi este foarte greu să îţi arăt cât de mult te iubesc pentru că pur şi simplu nu pot să descriu în cuvinte ce simt. Nu există cuvinte pentru aşa ceva. Nu mă înţeleg cât de aiurea mă port cu tine câteodată. Eu nu te merit pe tine. Crede-mă că dacă aş putea să dau timpul înapoi acuma aş face totul fără greşeli pentru tine. Dar aşa de uşor nu este. Câteodată trebuie să ne gândim ce vrem să scriem înainte să scriem. Pentru că nu totul timpul ştim cât de mult putem să rănim pe cineva. La final ne pare rău şi ne cerem scuze dar totuşi... de multe ori rănim persoane mai rău decât ne imaginăm.

©David

3 comentarii:

  1. Scrii aşa frumossssss . 8-> <3
    Aş vrea să fiu prietena ta ? :| :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai sincer, eu am trecut 'peste el' cu ajutoru tau:)..
    Si.. tot lipseste ceva. Oricum trebuie sa vorbim..

    RăspundețiȘtergere