duminică, 6 martie 2011

...

Tu esti arsura si tot timpul cand te intorci esti focul si cand pleci iar nu mai bate vantul si nu pot sa dorm. Si tu te intorci inapoi ca sa stingi lumina si arsurile ard dinou inainte sa inceapa sa se vindece.

Astazi m-am ars la aragaz. Chiar inainte sa incep sa fac clatite. Durerea a fost pentru cateva secunde o teroare dar dupa ceva timp a fost okay. Dupa 5 minute nimic nu mi-a mai adus aminte de durere. Pana cand m-am ars a doua oara si caldura s-a imprastiat pe pielea mea exact acolo unde m-am ars si prima data. Pielea mea s-a facut rosie. Nimeni nu a observat arsura de pe pielea mea. Invizibila in vantul bland de primavara. Doar focul, fiecare flacara imi aminteste ce este acolo pe pielea mea. M-am ars acolo unde nu poate vedea nimeni desi este atat de evident!

©David

2 comentarii: