marți, 22 martie 2011

prima data

Era deja tarziu si parca aveam chef de o aventura. Si dintr-o data o vad pe ea. Si ea ma vede pe mine. Imi face semn sa merg langa ea. Damn! Simteam ca imi ies din fire. Ma apropiam de ea si simteam cum innebunesc! "Te rog, poti sa imi spui de unde esti?" dar ea numa imi zambea pentru ca vroia doar sa se joace. Imi era frica de ea dar eu stiam ce vreau. "Hey, lady, te invit la un drink. Tu sigur esti din alta galaxie." Am comandat de baut pentru ea si uita la mine si rade si imi spune ca sunt cel mai bun BAIAT de pe pamant dar asta nu schimba nimic pentru ca ei i plac BARBATII! wtf?! Imi era rica de ea da eu stiam ce gandeste, Stiam ce vreau. E periculoasa dar deja eram prea dependent de ea. Nu puteam sa plec de langa ea. Deja am baut cam mult. Aproape Game-Over. Si o intreb "Mergem la mine?" "Stai mai intai aici!!!"

... si daca ea ceda in seara aia lui i se parea prea neinteresant si era chiar doar o aventura. Dar nu a mers la el si l-a lasat sa astepte cateva saptamani bune. Si da... el inca este innebunit dupa ea!

©David

Un comentariu:

  1. Ce faci măi?De mai mult de un an nu se mai știe nimicuț de tine..
    Mi-e dor să citesc gândurile unui băiat așa ca tine.:D Hehe.

    RăspundețiȘtergere