marți, 15 martie 2011

Se aud doar pasii, pasii grabiti in noapte !

Noaptea asta este o noapte perfecta pentru a te pierde in ceata. Vroiam sa ma plimb cu tine in intuneric ca sa gasesc in umbre ce a mai ramas din noi. Stii... defapt eu nu mai stiu nimic despre noi doi. Nu mai stiu cine suntem noi, cine sunt eu si cine ai devenit tu. Eu plutesc intre trecut, cu timpul zilelor traite pe pielea mea. Nu mai vad nici un adevar, nimic real. Vroiam sa ma plimb in noapte cu tine ca sa ne ascultam soaptele, cuvintele cele mai incet spune- cele mai adevarate! Nu mai stiu nimic despre noi. Nimic ce ar putea sa aiba cea mai mica valoare printre aceste randuri. Nimic ce ar putea sa imi aduca aminte cine suntem. Tu imi zbori mereu prin minte, cu zambetul ala dulce, te joci cu parul meu si te uiti la mine. Si pentru ca eu merg visand pe undeva, ma iei de mana si pui acea tacere intre noi. Si totusi tu ma lasi sa simt ca inca mai exista "noi".

A.

©David

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu