joi, 10 martie 2011

Trebuie!

Aceste sentimente in mine... de neinteles. Sentimente care vor sa se omoare unul pe altu. Acel sentiment nu ma lasa in care si zbiara in mine sa te uit o data pentru totdeauna. Dar dupaia ma gandesc de ce sa renunt la tot ceea ce eu mi-am dorit pana acum? De ce sa renunt la tot ce eu am luptat asa de mult timp? Defapt ar trebuii sa fiu fericit, mai fericit decat orice alt om de pe pamant. Dar nu sunt. Cel putin acuma nu. Cateodata am momente in care as vrea sa imbratisez toata lumea. Dar momentele alea sunt doar atunci cand tu te trezesti in bratele mele. Cateodata nu mai stiu ce simt, ce gandesc, ce vreau si pentru ce traiesc. Vreau sa fiu singur, singur in camera mea, singur cand ies afara si singur pe pamant. Nimeni care sa ma faca fericit, nimeni care sa ma raneasca, nimeni care sa imi spuna ce sa fac si ce nu. Nimeni. Doar eu singur. Vreau sa am timp doar pentru mine, sa ma gandesc la lucruri importante si sa uit unele lucruri pe care de mult tot incerc ca disperatu sa le sterg. Momentan chiar nu stiu unde sunt, cine sunt, ce sunt. Trebuie sa ma gandesc ce simt si ce imi doresc!

©David

2 comentarii:

  1. Interesante sentimente, dacă îmi e permis să le numesc așa. Ascude-le sub parchet, ca mine. Rareori chiar funcționează.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca functioneaza dar mereu ceva imi aduce aminte de ele si nu vor sa ramana ascunse:))

    RăspundețiȘtergere